Seria Natura

Seria Natura jest uosobieniem surowego skandynawskiego designu wyrzeźbionego z bloków naturalnego kamienia. Te ekskluzywne okładziny i płyty w ponadczasowych odcieniach podkreślają krystalicznie czystą wodę, jednocześnie tworząc idealnie wyważony kontrast z bujną letnią paletą ogrodu.

Warto wiedzieć


Kamień Naturalny

GRANIT
Granit to rodzaj skały, która powstawała przez wiele milionów lat. Granit składa się z kwarcu, skalenia i miki – czyli minerałów i metali. Nie ma dwóch takich samych kawałków granitu, co sprawia, że ​​każdy kawałek granitu jest wyjątkowy. Charakterystyczne cechy wynikają z wpływów natury, która nadaje każdemu kawałkowi granitu „osobowości”, uroku i świadczy o jego długowieczności.

BAZALT
Bazalt w codziennym użyciu nazywany jest granitem, ale w rzeczywistości powstaje w wyniku działalności wulkanicznej i nie ma takiego samego składu jak granit. Bazalt zawiera krzemiany żelaza i magnezu. Bazalt zawiera dużo żelaza i dlatego nie toleruje żadnego rodzaju kwasu. Kwas odbarwia bazalt.

TRWERTYN
Trawertyn to kamień naturalny, taki jak marmur, granit, onyks, wapień, łupek itp. Główna różnica między trawertynem a innymi kamieniami naturalnymi polega na formowaniu się skały, twardości kamienia i wyglądzie. Trawertyn jest wapieniem i dlatego nie jest kwasoodporny. Dlatego powierzchnię należy wykończyć przed użyciem. Pomimo obróbki powierzchni produkt będzie nadal miał otwartą strukturę. Trawertyn może mieć niewielkie nierówności na powierzchni, a zwłaszcza na krawędziach. Nie jest to „wada”, ale jest całkiem naturalne dla tego typu kamieni. Dlatego też nie możemy zagwarantować, że kamienie brzegowe zostaną dostarczone o tej samej strukturze i powierzchni.

Ważne Ważne! Linie pęknięć w trawertynie są całkowicie normalne. Tak to wygląda od strony natury, a linie pęknięć nie są uporządkowane w produkcji. Jeśli chcesz zamówić kamienie brzegowe z trawertynu, musisz mieć świadomość, że trawertyn różni się zarówno kolorem, jak i fakturą. Próbki mają również charakter orientacyjny. Szczególnie w przypadku ponownych dostaw (zniszczenia ładunku itp.) istnieje ryzyko dużych różnic zarówno pod względem struktury, jak i koloru.